אטרקציות למשפחות – הטיול שתמיד רציתם לעשות עם המשפחה

גלו את האטרקציות הנסתרות בצפון! מלאו את הטופס כדי למצוא אטרקציה מושלמת להרפתקה והנופש הבא שלכם.

כל כך הרבה שבתות אמרתם לעצמכם שהשבת הזאת, טיול משפחה לצפון! אבל כשחשבתם על זה, לא באמת ראיתם אטרקציות למשפחות שיכולות להתאים לכם.

זה מאד הגיוני וטבעי שלא תרצו ללכת למסלול שאתם לא יודעים עליו דבר, ותרצו לשמוע המלצה מתאימה. זה נכון גם לגבי אטרקציה זו או אחרת שתירשמו אליה. לפני שאתם נרשמים, זה טבעי לדעת למה אתם נרשמים.

למה לטייל דווקא בצפון

אנחנו מדינה חמה, וככזאת, באופן כמעט קבוע בצפון הארץ יש מזג אוויר נפלא לטיולים. בין אם אתם בוחרים בימי חורף שמשיים ובין אם אתם בוחרים בימים חמים יותר צפון הארץ יפנק אתכם בנופים מרהיבים ואוויר צלול.

מעבר לנוף כמובן, מגוון הפעילויות לכל המשפחה מעניק ערך נוסף לטיולים בצפון ביניהן תוכלו למצוא פעילויות מדהימות עבור ילדים וגם עבור זוגות, פעילות רומנטית, וגם אלו המתאימות כמעט לכל גיל.

אטרקציות למשפחות ולא רק

כל בעל משפחה מוקיר ומעריך את ערך החוויה של טיול משפחתי. כשאנחנו מתכננים טיול או נופש, אנחנו יודעים מה ערכה של כל חוויה כזאת. אנחנו לרגע לא מדברים כאן על ערך כספי, אלא על ערך אהבה מנטלי בלבד.

טיולים מכל מיני סוגים הם בעלי אווירה אחרת. אם אתם מתכננים נופש רומנטי המתאים רק לזוג זה הרי הגיוני שתחפשו פעילות מתאימה לזוגות בלבד, או אפילו תשהו בצימר קסום עם ארוחה מפנקת לאור נרות מול נוף מושלם.

אבל נופש עם חברים, או נופש עם המשפחה הוא עם אווירה אחרת. ראשית, ישנם גילאים שונים שכשחושבים על אטרקציה מתאימה, כדאי לקחת בחשבון את הטווח. שנית, מעבר לגילאים, כל אחד ואחת אוהבים דברים אחרים. אחת אוהבת פחות אקסטרים, השני אוהב יותר אדרנלין. וישנן פעילויות לכאן ולכאן. היתרון המופלא הוא שאיזור כמו צפון הארץ מציע מגוון אדיר של עניין מכל מיני סוגים, כך שכולם יצאו מרוצים.

שלוש אטרקציות מומלצות לטיול משפחתי

בין מגוון האטרקציות תוכלו למצוא שלוש מומלצות במיוחד, שתמיד משאירות טעם של עוד.

  • קייקים בגושרים, או קייקים במתחמי הפעילויות השונים בצפון. – לאתר
קייאק בגושרים
קייאק בגושרים
  • סדנאות שוקולד מדהימות במפעלי שוקולד, או במסעדות בוטיק כמו 'דה קרינה שוקולד', בוטיק שוקולד יוקרתי או חוות השוקולד של גליתא. מומלץ מאוד גם ביקב אדיר!
סדנאות שוקולד למשפחה
סדנאות שוקולד למשפחה
  • קירות טיפוס ומגוון פעילויות אקסטרים בפארק אקסטרים השוכן בעכו.
קירות טיפוס בצפון
קירות טיפוס בצפון

אם אתם משלבים בטיול טבע, תוכלו לשלב את הטבע גם בטיול רומנטי המתאים גם לזוגות בשפע של נחלים מפכפכים המשתלבים גם בטיולים של זוגות המעוניינים להתבודד, וגם בטיולים עם ילדים ששבעו מאקסטרים.

כאשר אתם בוחרים מסלולי טבע, בדקו היטב את רמות הקושי, עקבו אחר האתרים של רשות הטבע והגנים והחברה להגנת הטבע לגבי עדכונים בנוגע למסלולים, והכי חשוב, הביאו עמכם אנרגיות נפלאות ומצב רוח טוב.

מעוניינים במידע נוסף על אטרקציות ייחודיות? ראו גם: סיור יקבים בצפון

ניווט מהיר במאמר

בחרו את התאריך

מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם האפשרי