אטרקציות לזוגות בצפון הקסום – מרגישים רומנטיים?

גלו את האטרקציות הנסתרות בצפון! מלאו את הטופס כדי למצוא אטרקציה מושלמת להרפתקה והנופש הבא שלכם.

אחד הדברים הקסומים ביותר שקרו לנו היו סופי השבוע הרומנטיים שלא וויתרנו עליהם, לא משנה כמה עמוסים היינו בשגרה היומיומית. אתם מכירים את התחושה הזאת. אתם קובעים את סוף השבוע הרומנטי שלכם וישר נכנסים לבדוק תמונות של המקום, בעיקר של מחוז הצפון.

נכנסים קצת אל תוך האווירה, מחפשים מסלולי טיול נעימים. בודקים את החדרים בצימר, את הג'קוזי, ואתם מרגישים את החופשה הרומנטית ממש מעבר לפינה.

יחד עם כל ההתרגשות, אתם מחפשים גם רעיונות נוספים לבילוי כדי שלא באמת תשבו במיטה כל היום ותחפשו סרט טוב בכבלים.

יש איך לרענן את הרומנטיקה

סוף השבוע הרומנטי שלכם לא באמת יכול להיות מושלם אם לא תכללו בתוכו אטרקציות לזוגות שישאירו לכם רגעים מופלאים ביחד.

הזוגיות שלכם, ובכלל, זוגיות זקוקה לגיוון, לריענון, ולחידוש. אם חשבתם שאי אפשר להחזיר את הפרפרים בבטן, בהחלט אפשר לעשות זאת.

צימר רומנטי מול שקיעה יפה או זריחה מרגשת זה מקסים ומתוק להפליא. אבל צריך קצת יותר, ואפשר. יש לנו כמה אטרקציות לזוגות בצפון שיגרמו לכם לרחף מרוב שהפרפרים בבטן הולכים להשתולל לכם בבטן ובלב.

מאמרים נוספים:

שלושה רעיונות לאטרקציות לזוגות בצפון באווירה אחרת

  • רכיבה רומנטית על סוסים – מאז ומתמיד בסרטים הרומנטיים האביר והנסיכה נפגשו כשהם רכובים על סוסים. אולי זה מרגיש רומנטי כי זה אקט שגורם לקרבה לטבע, לחיות, ובעיקר לחיה כל כך חכמה ואצילית כמו סוס. או אולי כי זה מרגיש כחלק מסיפור אגדה ואהבה של פעם. טיולים רומנטיים על סוסים תוכלו למצוא כמעט בכל מתחם נופש לזוגות שתחפשו בו.
  • טיסה בכדור פורח, אתם תעופו על זה – אז נכון, נתנו כאן בוסט קטן לפרפרים בבטן להתעופף. אבל אין ספק שאתם תרגישו אותם לא רק בגלל הגובה שבאוויר והרומנטיקה בין שמיים לארץ, אלא גם כי אתם תתאהבו מחדש. לטיסה המופלאה הזאת תוכלו לצרף גם יין טוב או מאכל טעים אחר והיא מתאימה לכמה אירועים מאד חשובים, אם הבנתם את הרמז. חברות המעניקות שירות כזה באזור הצפון הן חברת 'סקיי טרק', וחברת 'רייז אפ'.
  • סדנאות שוקולד, יין ואוכל. כי הדרך לליבו של האדם היא גם דרך בלוטות הטעם – אוכל מחבר בין אנשים בכלל, ובפרט בין אוהבים. סדנת שוקולד חושנית, משולבת יין, או סדנת בישול פרטית היא דרך נפלאה שלכם לתקשר מחדש. לגלות מהם הטעמים שלכם לא רק באוכל ולהתחבר אל התשוקה שבאומנות הקולינרית, אחד עם השנייה. סדנאות כאלו ניתן למצוא בצפון לא מעט החל מסדנאות שוקולד במפעלי שוקולד שונים, או סדנאות אוכל פרטיות אצל שפים פרטיים בצפון. ואם אתם כבר הולכים על זה, עשו זאת בימים גשומים במיוחד, האווירה תתרום לתחושת הרומנטיקה שאחריה כל מה שתרצו זה להתכרבל על בטן מלאה.

רעיונות לבילוי בצפון, לא רק לזוגות אלא גם למשפחה

אחרי שטעמתם מסופי השבוע הרומנטיים בצפון, זה רק מתבקש שתחפשו גם אטרקציה למשפחה כשתחזרו לטיול משפחתי. הצפון הקסום מלא במגוון של אטרקציות לילדים כגון קירות טיפוס, קיאקים, טיולי ג'יפים, סיורי עששיות ועוד רעיונות המתאימים לכל המשפחה בכלל, ולילדים בפרט.

לא מעט ממתחמי הנופש בצפון כוללים בתוכם גם אטרקציות לילדים כמו הצגות מותאמות לגילאי פעוטות, או אטרקציה למשפחה הכוללת בתוכה חדרי בריחה, חידונים נסתרים תוך כדי סדנאות אוכל וסדנאות שוקולד בשילוב מסלולי טבע מופלאים שיגרמו לכולכם להתאהב מחדש, לא רק במשפחתיות ואחד בשנייה, אלא גם ביופי המופלא והנסתר של ארצנו הקטנטונת.

ניווט מהיר במאמר

בחרו את התאריך

מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם האפשרי