אטרקציות לילדים בצפון – אספנו לכם 6 אטרקציות לכל המשפחה

גלו את האטרקציות הנסתרות בצפון! מלאו את הטופס כדי למצוא אטרקציה מושלמת להרפתקה והנופש הבא שלכם.

אטרקציות לילדים בצפון לכל המשפחה

ילדים ואוכל בטיולים זה שילוב מצוין, הילדים אוהבים סיורי אוכל. וסיורי אוכל הוא משהו שמתאים לכל המשפחה. לכן בכל פעם שאנחנו מתכננים טיולים שאנחנו יודעים שיש בהם הרבה זוגות עם ילדים אנחנו משלבים גם סיורים קולינריים. סיור יין בצפון יכול בהחלט להתאים גם לילדים שיכולים לצפות בתהליך ייצור היין, התסיסה, ועד לטעימות. ואפילו טעימות יין ללא אלכוהול.

פעילות כזאת היא לחלוטין חלק ממגוון של אטרקציות לילדים שאפשר לשלב בטיולים משפחתיים כיפיים לצפון. סיורי יקבים שמשאירים לכם טעם של עוד, תרתי משמע, וגורמים לכם לרצות ולחזור לסייר ולטייל באווירה כפרית שמנתקת אתכם מהשגרה.

אספנו לכם 6 אטרקציות לילדים ולהורים שלא תרצו לפספס

  • יקב יפתחאל, יקב בצפון מרשימת היקבים היוקרתיים – מרכז המבקרים של יקב יפתחאל הוא למעשה בקתה מרהיבה והיסטורית שנבנתה בשנת 1840, על ידי מהגרת סקוטית. היא פורקה, נבנתה מחדש ושוחזרה על ידי משפחת אופיר ואלן רדלי, תושב יהודי שהסכים למשפחת אופיר להקים את הבקתה מחדש. בבקתה תמצאו טעימות יין וגבינות בצפון מבית יקב יפתחאל, סיורי דבש מהמכוורת של יקב הבוטיק ובעיקר, סיפור על אהבה, אוכל, ענבים ויין המתאים לכל המשפחה.
  • יקב גמלא – הוא יקב מופלא הממוקם באקלים קריר על אדמת בזלת געשית ובגובה פני קרקע. היקב הוא אחד הגדולים בצפון, ומציע סדנאות היכרות לחובבי היין, ולכל המשפחה, טעימות יין וגבינות בצפון בייצור מקומי איכותי המאופיין ליקבי בוטיק.
  • יקב אדיר – כשמו כן הוא, אדיר במלוא מובן המילה. יקב בצפון הממוקם בגליל העליון ומקיים סדנאות עשירות בטעמים משובחים של גבינות ויין. כך גם הקטנטנים יהנו מתהליך ייצור גבינת עיזים משובחת וילמדו על עולם הגבינות, והגדולים יהנו מטעימות יין אדום משובח שמשלב גם סיור בין הכרמים הקסומים.
  • יקב בהט – לעפר בהט היה חלום. הפקת יין משלו. הוא החל את דרכו בחבית ודלי במחסן ליד ביתו, ובשנת 2007 פתח את יקב בהט. יקב משפחתי יוקרתי. יקב בהט מקיים פעילויות לכל המשפחה. לגדולים סיורי יין הכולל הסבר על כל תהליך הייצור החל מביקור בחדר החביות ועד לטעימות. והילדים יכולים להשתתף בסדנה של יין ללא אלכוהול. בה יקבלו סיור מודרך ויבקרו בכרמים. ניתן לשלב את הסיורים גם עם טעימת גבינות בתוספת תשלום.
  • יקב עין נשוט – יחזיר אתכם לעבר ויסביר לכם על מסורת ייצור היין החל מתחילת התהליך, ועד לטעימות יין וגבינות מיוחדות. הסיור מתקיים באופן מיוחד ומתחיל בכפר עתיק משוחזר בשלמות בו גם הילדים, וגם הגדולים במשפחה יוכלו ליהנות מתהליך הלמידה על הפקת היין.
  • יקב תשבי – ממוקם בשביל העולה מבנימינה לזיכרון, מלווה בנוף המרהיב של כרמי האחוזה. בתוך אווירה כפרית קסומה תוכלו למצוא חנות בוטיק עם יינות, שמן זית, ריבות ועוד מאכלים בייצור מקומי. סיור יין בצפון בין הכרמים ביקב יספקו לכם מספיק ידע על תהליך ייצור היין, זאת ועוד, בזמן שההורים יטעמו יינות מקומיים משובחים, הילדים יוכלו ליהנות משוקולדים צרפתיים בטעימות מיוחדות.
יקבי בוטיק בצפון
יקבי בוטיק בצפון

אטרקציות לילדים עם אנרגיות

כשאנחנו חושבים על אטרקציה המתאימה לכל המשפחה, אין ספק שגם אותן פעילויות שקשורות לאקסטרים כמו שייט קיאקים, קירות טיפוס, סנפלינג ועוד, אינן משרתות את מטרת הצעירים בלבד במשפחה. אלא גם את המבוגרים חובבי הספורט. יקבים הן פעילות המתאימה למצבי רוח רגועים יותר, כשלא מתחשק טיולי רייזרים, סקי, רכיבה על אופני DH באקסטרים וכד'.

סגנונות של אטרקציה מהסוג האקסטרימי תוכלו למצוא בכפרי הנופש השונים כמו כפר בלום, קיבוץ דפנה ודומיהם הדוגלים באירוח כפרי מפנק, או במתחמי קמפינג נקיים ומאובזרים היטב.

על טיולים משפחתיים, אהבה, ומה שביניהם

לא משנה מה הרכב המשפחה שלכם או מהי השגרה המשפחתית שלכם, טיול משפחתי בונה אתכם מחדש. אתם חווים ביחד חוויות חדשות, מטיילים ויוצרים זיכרונות חדשים. ולעיתים אפילו מתקרבים יותר בנקודות ספציפיות שבהן אתם מסייעים אחד לשנייה.

טיולים מהסוג הזה כדאי ומומלץ לעשות אחת לכמה זמן כדי להתנתק מעט מהשגרה היומיומית שלעיתים יכולה מעט ללחוץ ולהלחיץ. ולצאת להתאוורר בצפון היפה שבו מזג האוויר כמעט על בסיס קבוע מתאים לטיולים בין אם אנחנו בעונת החורף, או בקיץ. לחזק קשר של אהבה ואחווה משפחתית אפשר בכל מקום, ובכל עונה.

ניווט מהיר במאמר

בחרו את התאריך

מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם האפשרי