אטרקציות למשפחות רב דוריות – מגיל 9 חודש ועד 99 שנים

גלו את האטרקציות הנסתרות בצפון! מלאו את הטופס כדי למצוא אטרקציה מושלמת להרפתקה והנופש הבא שלכם.

אטרקציות למשפחות רב דוריות – משפחות רבות סיגלו לעצמם מסורת של נסיעות משפחתיות בין אם לסוף שבוע ובין אם למספר ימים בעיקר בתקופת חגים או בחופש הגדול. לעיתים מדובר בנסיעות של המשפחה הגרעינים אך פעמים רבות המסורת כוללת נסיעה יחד עם המשפחה המורחבת – ילדים, אחים, נכדים וכמובן סבא וסבתא במטרה לבלות יחד. חופשה משפחתית יכולה לעזור רבות לגבש את המשפחה ולחזק את הקשרים בין האחים, הנכדים עם הסבא והסבתא וכאשר יש קשר טוב ומערכת יחסית טובה, אין ספק שבילוי משפחתי הוא אחד הדברים הכיפיים, המהנים והמשמחים. יחד עם זאת, לעיתים, כאשר המשפחה מעוניינת לעשות פעילות משותפת מעבר לשהות בצימר או וילה, בשל פערי הגילאים שיש במשפחה, יכול להיווצר מצב בו קיים קושי למצוא פעילויות המתאימות לכל המשפחה.

אטרקציות למשפחות רב דוריות

משפחות רב דוריות, משפחות הכוללות פעמים רבות תינוקות, פעוטות, ילדים, מתבגרים, מבוגרים ובני הגיל השלישי, מה שאומר שלעיתים קרובות יש פערים שונים הנובעים בין היתר מפערי הגיל, פערים משום שכל אחד אוהב לעשות משהו אחר ומתעניין בדברים אחרים ולעיתים יש מגבלות פיסיות שונות. למשל אטרקציה של רכיבה על סוסים יכולה להתאים לילדים, מתבגרים ומבוגרים אך לא לתינוקות ופעוטות, גם רפטינג, שייט קאייקים או טיול רייזרים, פעמים רבות לא יתאימו במקרה ויש תינוקות או אנשים הסובלים ממוגבלות פיסית. לכן, כאשר משפחות מחפשות לעשות פעילויות המתאימות לכל המשפחה, אטרקציות למשפחות שיתאימו גם לילדים וגם למבוגרים לעיתים זה בעייתי. אך עדיין, נושא האטרקציות למשפחות רב דוריות התפתח מאוד ומשתנה כל הזמן, והיום כבר הרבה יותר קל ופשוט למצוא פעילויות אשר יתאימו לכל בני המשפחה מכל שכבות הגיל מבלי הצורך להתפצל לקבוצות שונות.

האם באמת אפשר להצליח למצוא אטרקציות לכל הגילאים במשפחה, אטרקציות לגיל שנתיים אשר גם המבוגרים והמתבגרים במשפחה יוכלו ליהנות מהן? התשובה היא כן, זה אפשרי.

אילו אטרקציות למשפחות המתאימות לכל הגילאים יש?

אטרקציות למשפחות במרבית המקרים שונות מאטרקציות לזוגות או בודדים שכן משפחות לרוב מונות ילדים ומבוגרים משכבות גיל שונות, ואטרקציות לגיל שנה, אטרקציות לגיל 3 ואטרקציות לגיל השלישי כמעט תמיד יהיו  שונות האחת מהשנייה. אז איזה אטרקציות קיימות אכן יכולות להתאים למשפחות בהן יש גילאים שונים, אך למרות הפער בגילאים הן מעוניינות למצוא פעילויות ולעשות משהו במשותף? אחת מהאופציות היא טיולי ג'יפים כאשר יש טיולים ומפעילים המתאימים לרוב מגיל 2 ומעלה, יש מקומות של מתחמים של בעלי חיים ואטרקציות לילדים כמו פינות ליטוף, מתנפחים, רכיבה על סוסים ועוד ומשום שיש מגוון פעילויות במתחם המקום מתאים החל מגיל 0 וגם מבוגרים יותר יכולים ליהנות בו, יש משקים המציעים קטיף של פירות שונים כמו תותים, פירות יער, ענבים, סברסים ועוד, הפירות בהתאם לעונה, זוהי גם פעילות אשר מתאימה לכל המשפחה. אטרקציות למשפחות כמו סדנאות שוקולד או סדנאות בישול ואולי אפילו סדנאות יצירה שונות כמו סדנת יצירה בחימר. יש כמובן אטרקציות המתאימות מגילאים מבוגרים יותר כך שאם במשפחה שלכם יש ילדים גדולים ואין תינוקות תוכלו ליהנות מטיולי רייזרים, באגי, טרקטורונים וכדומה.

ניווט מהיר במאמר

בחרו את התאריך

מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם האפשרי