היינות הלבנים והאדומים המומלצים לעונת הסתיו

גלו את האטרקציות הנסתרות בצפון! מלאו את הטופס כדי למצוא אטרקציה מושלמת להרפתקה והנופש הבא שלכם.

יין לבן מומלץ – היינות הלבנים המומלצים לעונת הסתיו – עכשיו שעברו החגים ושלל הארוחות המשפחתיות הצפופות, נשארנו עם בלוטות טעם מגורות ביינות מיוחדים מבצירים איכותיים. הנה כמה יינות מומלצים כדי לסיים איתם את הימים החמים האחרונים שנשארו השנה ולקבל המלצה לאירוח מושלם לחגים הבאים.

גרנאש 2017, יקב הרי גליל

יקב הרי גליל הוא יקב בצפון שמתמחה בכרמים בסביבה טבעית. הבציר של גראנש מאופיין בניחוח טבעי של אדמה פרחונית ודובדבנים בתיבול רך ים תיכוני – יין לבן זה מומלץ מאוד

מסע ישראלי 2019, יקב ויתקין

מסע ישראלי הוא זיקוק מושלם בין סירה קברנה פרנק, מרסלן וקריניאן. כתוצאה היין מפיק ניחוחות וטעם מפולפל עם עשבי תיבול לצד פרחוניות ופירותיות יחד.

לה וי 2018, יקב קסטל

יין לבן מומלץ זה מבית היוצר של יקב קסטל הבוטיקי יצר יין צעיר, פירותי ומרענן מענבים מזן מרלו, משולב עם קברנה סוביניון ופטי רדו. הטעם חמצמץ ופירותי ומוגש קר.

מלבק 2018, יקב מוני

יין קטיפתי, מתקתק ופירותי, המיוצר מענבי מלבק. הטעמים הנלווים לפירותיות של היין הם חמצמצים עם עשבי תיבול מעודנים, מה שמתאים בצורה מושלמת לארוחות בשריות.

פרולאטר 2019, יקב עבייה

יקב עבייה בגליל המערבי יצר יין צעיר ומרענן מענבי קריניאן המעניקים חמיצות מושלמת למאכלים ים תיכוניים האופייניים לאיזור הגליל המקומי.

לבנטינה 2018, יקב דלתון

יקב דלתון בגליל העליון יצר יין בעל השראה מהכרמים שבקליפורניה, ושילב את התרבות הים תיכונית לתוך טעמי היין. כתוצאה, משילוב של זני פטיט סירה, קריניאן וגראנש נוצר יין בעל טעם מענג ורך בעל חומציות עדינה בשילוב עם קפה, טבק ועישון קל.

גאמי 2019, יקב טולדו

שילוב של כמה זנים כמו סמיון, גאמיי ודבוקי יוצרים יין פראי ופירותי בעל ניחוח יוקרתי שעושה חשק לעוד ועוד.

ביתוני 2019, יקב לני רקנאטי

מזן הענבים המקומי ביתוני מייצרים בעיקר כמויות קטנות של יין. ליין הבוטיק הזה ניחוחות של פרחים ופירות אדומים חמצמצים, מתובלים ונעימים.

רוח 2017, יקב שאטו גולן

מיוצר משילוב של ענבי סירה, גראנש, פטי ורדו וקברנה. מדובר ביין קליל ומרתק עקב טעמו העשיר והמתובל.

קברנה פרנק 2017, יקב רמת הגולן

יין בורדולזי מזן קברנה פרנק הוא יין מהסדרה הגבוהה של יקב רמת הגולן. יין שנחשב כבד אך מנגד פירותי אדמדם ומרענן את החיך. יוקרתי ומתאים במיוחד לימות הקיץ.

gsm 2018, יקב להט

היין הוא ערבוב ים תיכוני עם פירות אדומים מענבי גראנש, מורבדר וסירה. יין בעל שילוב מרענן של פירות אדומים וחומציות עשירה. היין ארומטי ומחוספס כשטועמים אותו, אך עם זאת מחליק נפלא בגרון.

פרדיגמה 2017, יקב מרגלית

בין חלוצי יקבי הבוטיק בארץ, אשר מייצר יינות איכותיים ובלתי מתפשרים. יין הפרדיגמה מיוצר מזנים שהגיעו מדרום צרפת- סירה, מורבדר וגראנש, ובעל ניחוחות ייחודיים של אניס אקליפטוס ותבלינים. היין רך ונעים ללגימה.

שיראז 2018, יקב הר תבור

זן ענבי שיראז המאפיין את איזור עמק יזרעאל, מעניקים ליין קלילות וניחוחות של פירות מתובלים ונעימים ללגימה. היין הוא אדום ויבש, עם זאת רך ונעים.

פטיט סירה 2019, יקב טפרברג

יין פירותי ואדום עם תיבול ירקרק ומחוספס  המיוצר מענבי פטיט סירה בלבד, שמעניקים נוכחות וחגיגה בבלוטות הטעם.

מרסלן 2016 רזרבד, יקב בנימינה

שילוב של ענבי גראנש לקברנה יוצרים את זן המרסלן הים תיכוני והמענג עם ניחוחות פרחוניים ומתובלנים.

אדום 2016, יקב כרמל

יין המשלב בין כמה זנים ים תיכוניים- מרסלן, גראנש וקריניאן ויוצרים ארומה מפנקת ומתובלת של אדמה ופרי אדום. הטעמים בעלי חמיצות מעודנת ומתאימים גם לימות הקיץ וגם לימים הקרירים.

קברנה סוביניון 2017 ספיישל רזרבד, יקב ברקן

הזן שנחשב חורפי ומותאם לימים הקרים, מתאים כאן גם לימות הקיץ החמימים והיין יוצר הרגשה בעלת נוכחות נעימה ורכה בפה של פרי מתובל.

המאמר התמקד ביינות האדומים המצויינים שצוינו מעלה, לצד היקבים המובילים ברחבי הארץ. עם זאת, באותם היקבים המושלמים הללו תוכלו למצוא גם יין לבן מומלץ לטעם האישי שלכם, אם אתם אניני טעם וחובבי סיורים ביקבים או לגימות אינטימיות על הספה בבית.

מאמרים נוספים:

 

ניווט מהיר במאמר

בחרו את התאריך

מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם האפשרי